Politica de livrare si retur
Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 24-48 ore. Comenzile plasate în weekend pot dura 3 (trei) zile lucratoare. Livrarea produselor se va face prin serviciile de curierat . Termenul de livrare pentru produsele care sunt cumpărate la comandă este între 3-10 zile lucratoare. Pentru produsele executate la comandă se poate solicita un în avans intre 50% pana la 100%, in functie de complexitatea si natura produsului.
Se acordă garanţie pentru defecte de material şi defecte din fabricaţie. Mai multe informații despre politica de garanție găsiți în secțiunea “Garanții”.
Produsele se pot returna în 14 zile calendaristice din data primirii coletului fără nici un cost suplimentar. Pentru a beneficia de retur gratuit produsul trebuie sa aibă o defecțiune din fabrică, defecțiune cauzată în timpul livrării, sau să nu fie conform descrierii.
Dacă clientul cumpără să testeze produsul cu intenția de a-l returna în cazul în care nu îi place sau se răzgândește, sau a comandat din greșeală alt produs neverificând descrierea, acceptăm returul doar daca produsul este intact si nevătămat. Ambalajul trebuie să fie intact astfel încât să se poată pune în vânzare. Aceste retururi sunt verificate în depozit înainte de rambursarea banilor. În acest caz costul transportului pentru retur este plătit de client.
Produse excluse, fără drept de returnare
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
Aceste limitari se aplica conform art. 16 din OUG 34/2014 .
Modalități de plată și livrare:
Plata prin card:
Comenzile plasate în site se pot plăti cu cardul fara nici o taxa adițională.
Factura proformă:
După preluarea comenzii, produsul este ambalat, apoi factura este întocmită și trimisă. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură. Bunurile sunt expediate din depozitul furnizorului direct.
Plata ulterioară (sau ramburs):
Dacă optați pentru plată la livrare atunci achitați agentului de curier prin ramburs. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se găsește în plicul de expediție a coletului principal din comandă, în spatele documentului de transport.
În cazul în care cumpărătorul este absent în ziua livrării, curierul îl va contacta pentru a stabili de comun acord o nouă dată de livrare. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a curierului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către curier expeditorului.
În cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expediției va fi facturat în comanda următoare.
Atenție!
La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.
Specificațiile produselor
Toate pozele sunt cu titlu informativ, fiind posibil ca produsul real să difere față de cel din poză (însă să aibă aceeași funcționalitate).
Nuanțele de culoare ale produselor diferă în funcție de calibrarea fiecărui dispozitiv pe care acestea sunt vizualizate și pot să difere față culoarea reală a produsului.
În cazul în care culoarea unui produs publicată pe site diferă substanțial față de cea reală, acest lucru ducând la imposibilitatea folosirii produsului în scopul dorit de cumpărător, acesta va fi considerat non-conform și va fi înlocuit conform condițiilor de garantie, respectând aceași procedură și termeni.
Diferență substanțială este considerată o culoare diferită, nu o nuanță a aceleiași culori.
Pot exista anumite diferențe minore între specificațiile publicate pe site și cele reale însă funcționalitatea publicată a produselor rămâne neschimbată.
Exemple de diferențe pot fi, dar nu sunt limitate la: dimensiunile produselor pot fi diferite, conectorii pot fi plasați în pozitii diferite, găurile de prindere pot fi poziționate diferit sau pot lipsi,
Vânzătorul nu garantează consistența produselor între comenzi. Produsele dintr-o comandă pot diferi fizic față de cele din comenzile anterioare însa funcționalitatea lor este neschimbată.
Diferențele dintre specificațiile publicate pe site si cele reale nu constituie motiv de neconformitate cât timp funcționalitatea produsului este neschimbată și în parametrii publicați pe site.
Termeni generali:
TRANSPORT SI RETUR
3dshop.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare: in Romania
RETUR:
Produsele se pot returna în 14 zile calendaristice din data primirii coletului fără nici un cost suplimentar. Pentru a beneficia de retur gratuit produsul trebuie sa aibă o defecțiune din fabrică, defecțiune cauzată în timpul livrării, sau să nu fie conform descrierii.
Dacă clientul cumpără să testeze produsul cu intenția de a-l returna în cazul în care nu îi place sau se răzgândește, sau a comandat din greșeală alt produs neverificând descrierea, acceptăm returul doar daca produsul este intact si nevătămat. Ambalajul trebuie să fie intact astfel încât să se poată pune în vânzare. Aceste retururi sunt verificate în depozit înainte de rambursarea banilor. În acest caz costul transportului pentru retur este plătit de client.
Produse excluse, fără drept de returnare
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
Aceste limitari se aplica conform art. 16 din OUG 34/2014 .
Returnarea produselor aflate in oferte de reducere
Produsele care fac parte dintr-o comanda cu discount, in caz de returnare cumparatorul pierde discountul, astfel ca in momentul returnarii se vireaza in contul bancar contravalorea produsului/produselor din care se scade cota de discount acordata pentru produsele nereturnate.